top of page

Shipping Policy

Once your order has been shipped, you will receive an email update with shipping details along with the associated tracking number. You may follow the link in the email to check the estimated arrival of your order. 

Failed Deliveries and Returned Packages

In the case that the postal service is unable to deliver a package due to an incorrect address entered by the customer, the customer’s refusal to pay duties, multiple failed attempts to reach the customer at point of delivery, or otherwise.
 

vujà dé is not responsible for the payment of re-shipping merchandise to the customer. In such cases, the customer is responsible for all shipping costs associated with returned packages due to failed delivery.

Livraison

Une fois votre commande expédiée, vous recevrez une mise à jour par courrier électronique avec les détails d'expédition ainsi que le numéro de suivi associé. Vous pouvez suivre le lien dans l'e-mail pour vérifier l'arrivée estimée de votre commande.

​

Livraisons Échouées et Colis Retournés

Dans le cas où le service postal n'est pas en mesure de livrer un colis en raison d'une adresse incorrecte saisie par le client, le refus du client de payer les droits, de multiples tentatives infructueuses pour atteindre le client au point de livraison, ou autrement.
 

vujà dé n'est pas responsable du paiement de la réexpédition de la marchandise au client. Dans de tels cas, le client est responsable de tous les frais d'expédition associés aux colis retournés en raison d'une livraison échouée.

​

​

bottom of page